Wyboru opiekuna dokonują studenci, którzy zadeklarowali przedmiot PPMGR (Pracownia problemowa magisterska), typowo na drugim semestrze studiów magisterskich.
(Uwaga: studenci kontynuujący specjalność ze studiów inżynierskich na studiach magisterskich są na ogół rejestrowani od razu na 2. semestr).
Poniżej podane zasady i terminy obowiązują studentów IRTM w sem. 22L:
- Do 11 kwietnia 2022 r. należy potwierdzić dokonanie wyboru opiekuna naukowego (promotora przyszłej pracy magisterskiej) przesyłając do sekretariatu dydaktycznego Instytutu Radioelektroniki i Technik Multimedialnych PW na adres sekretariat.dydaktyczny.irtm@pw.edu.pl
DEKLARACJĘ WYBORU OPIEKUNA PRACY DYPLOMOWEJ MAGISTERSKIEJ
Deklaracja powinna być podpisana przez studenta i opiekuna. Jeśli uzyskanie podpisu opiekuna na egzemplarzu deklaracji nie będzie możliwe należy dołączyć do deklaracji wiadomość od opiekuna pracy potwierdzającej jego gotowość do podjęcia się roli promotora.
W przypadku studentów kontynuujących specjalność – brak zgłoszenia będzie uważany za przedłużenie opieki sprawowanej w czasie wykonywania pracy inżynierskiej przez tego samego nauczyciela akademickiego.
- W czasie obecnego semestru powinni Państwo zapoznać się z tematyką prac wykonywanych przez opiekuna, przeprowadzić odpowiednie studia literaturowe i ewentualne badania wstępne, tak by do 30 maja 2022 r. został ustalony temat pracy magisterskiej (wraz z podstawowymi wskazówkami dotyczącymi zakresu i zakładanych metod realizacji pracy).
- Warunkiem zaliczenia PPMGR jest przesłanie do 30 maja 2022 r. na adres sekretariat.dydaktyczny.irtm@pw.edu.pl tematu pracy z krótkim opisem oraz oceną proponowaną przez opiekuna i zaakceptowaną przez Kierownika Zakładu. Ponadto wymagane jest zatwierdzenie tematu przez kierownika Specjalności.
Różne informacje dotyczące dyplomowania w IRTM znajdą Państwo na stronie https://www.ire.pw.edu.pl/dydaktyka/dyplomowanie/